Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 2 oktober 2014

Sätter spaden i myllan!

Det gråa och trista vädret, vill inte ge vika.... men utomhus arbete behöver göras, vilket inte jag tycker är speciellt roligt!!... men allt kan ju inte vara roligt, säger den vise. 
Så det blev till att sätta spaden i myllan och skörda jordärtskockor.... de var otroligt rena och fina i jämfört med dem man köper i butiken... så det var ett litet plus för dagen. 
Sedan väntar ogräset på att skövlas i de få rabatter som jag har... men det får allt vänta tills en dag lusten faller på, gör den inte det... så skiter jag helt enkelt i det och tar det till våren, detta har hänt förut!! 
Kram till Dig och jag önskar dig en fortsatt bra dag!!/Ingela 



 
          

1 kommentar:

  1. Dom ser ju goda ut men min mage tåll dom inte kram blev mycket glad att du ringde mig ♥

    SvaraRadera

Kommentar: