Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 16 oktober 2014

Tror att jag ska skaffa akvariefiskar!!

Så var det färdigt igen, med en sjuk häst!! Fång!!!... på min lilla Wilda. 
Så det blir boxvila och medicinering.... hade varit lättare med akvariefiskar, men de kan så klart också bli sjuka... då hade jag oroat mig för dom!! Ja,hur man än vänder sig, så har man ändan bak!!! 
Hon verkar sakna de andra hästarna, ser ledsen ut, där hon står i sin box...alldeles ensam i stallet!.. snyft!!! 
Jag går ut till henne en gång i timmen och gör henne sällskap och ikväll kommer de andra hästarna förhoppningsvis in och gör henne sällskap under natten! 

Lilla gumman... jag förstår att du känner dig ensam!! 
   Inga andra hästar.... snyft!! 

Jag tror hon uppskattar när jag kommer för hon gnäggar, när hon ser mig!!... jag hoppas det i varje fall. 
         Kram till dig från mig och Wilda!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: