Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 29 oktober 2014

Bästa botemedlet!!

Tidig morgon började med sol, för att snabbt övergå i regn..


.... men hör och häpna, vid middagstid blev det åter sol.... fantastiskt!! 
Det passade mig perfekt, förmiddagen gick till alla tråkiga måsten, både ute och inne. 
Då jag har haft ont i ryggen ett tag, troligen pga att jag inte har kunnat rida så mycket den sista tiden.... då det har varit ett evigt regnande! 
Så när solen visade sig, blev kärringen glad, ridning är den bästa medicinen!!!...för att det ryggonda ska försvinna. 
Kan tala mig varm för ridning, då jag hör att någon plågas av ryggont.....borde ingå som behandling istället för värktabletter!!! 
Kram från en som använder ridning istället  Ingela 
         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: