Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 25 oktober 2014

Lätt att fastna!!

Den ständiga frågan "vad ska vi ha till middag?"....fantasin tryter och man kör i gamla spår!! 
Då jag har tillbringat en del inomhus idag, var min tanke att nu ska det röjas i receptsamlingen bl.a.ligger det en hel del och jag menar verkligen en hel del,det är så lätt att riva ut recept ur tidningarna men desto svårare att samla dem i en pärm!! och jag tittar i regel inte på dom!..kör det vanliga!.... nu ska det bli ändring på det!! 
Fram med en pärm, så ska det skridas till verket, så mycket papper som aldrig kommer att bli till något.... så det förpassas in i brasan!!
Det jag tycker ser frestande ut hamnar i "Receptpärmen" med flickar för matbröd, kakor, middagar, förrätter, desserter, saft, marmelader.
Blev så nöjd med min insats,så lätt det genast blev att hitta nya idéer...så nu blir det nya menyer här på Liljegården!! 







    Regnet kan ha sina fördelar
             Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: