Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 24 oktober 2014

Nu väntar jag inte längre!!

Det skulle bli uppehållsväder idag, men vad känner jag... när jag sticker näsan ut om dörren???... duggregn!! 
Men strunt i det, för nu väntar jag inte längre på torrt väder... har nästan glömt hur det känns! 
På med regnkläderna och ut i hagen för att hämta in Pjakkur... min favorit!! 
Men hör och häpna!.. när vi ger oss iväg har det slutat att stänka... det bugar vi för! 
Vilken befrielse att åter sitta i sadeln, jag får så mycket energi av att vistas i naturen på hästryggen... dunderkur för mig när det är höst, vilket jag inte gillar!! 


Lite färdkost i form av gräs fick Pjakkur.... när vi pausa!!... det var han värd!! 

Eilifur var den ända hästen som väntade på Pjakkur, de andra skiter i vilket!! 
Det var inte lönt att han hade ryktats efter turen!
Gott att få rulla in sig i lite jord!! 

         Kram från en med ny     energi!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: