Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 15 oktober 2014

Helnöjd... med resultatet!!

Nu har jag även gjort försök att torka bananskivor....alltid spännande att se om det går att äta. 
Blev glatt överraskad av resultatet, de smakar mycket banan... vilket var min förhoppning! När jag tidigare har köpt torkade bananer, tycker jag inte att de smakar speciellt mycket... ändå är dom smaksatta med bananarom!....förstår inte varför det ska tillsättas aromer i så mycket idag... tror definitivt inte att det kan vara bra för hälsan i långa loppet!! 
Nej, jag förespråkar naturliga smaker och färger. 
Jag tycker att en tork, inte är någon dum idé!
Jag har torkat äpplen, ananas, bananer och svamp... det finns mycket mera som passar att stoppa i torken. 





   Våga prova du också! Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: