Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 30 januari 2015

Vitt

......så långt ögat kan se, hur länge ska vi få ha snön denna gången?
Jag hade tänkt mig, att ta en lång ridtur.... men jag får ändra mina planer, då det är kramsnö och det bygger på hästhovarna, så till slut hade hästen blivit hög som en giraff och jag hade fått ha en stege för att kunna sitta av (giraffen).
Så jag får se till att göra något annat roligt, som att städa.... hi, hi!!..... men först ska jag ut en runda med hundarna.... sedan tar jag städningen....den springer ingenstans, vilket i och för sig inte hade varit dumt!!
                     
Jag har ett par idéer, som jag måste prova på att göra, sedan får jag se om det blir vad jag hade tänkt mig?..... har en bild i huvudet om hur resultatet skulle kunna bli.
Lägg märke till att jag skrev skulle kunna bli!! 


Du får ha en skön fredag. Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: