Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 5 januari 2015

Gott folk.....

......måndag morgon, tycker alltid att det är något speciellt med en hel orörd vecka framför sig.
    

 Men jag vet att det är många,som inte delar min uppfattning....utan tycker att det är trist med måndag mornar och att ha en hel arbetsvecka framför sig. 
Till dig vill jag säga "var glad att du har ett arbete att gå till och har hälsan att kunna gå till jobbet..... det finns många som skulle betala vad som helst för att kunna detta!! 
Du tycker kanske att jag tjatar om att man ska vara tacksam, men man ser ju dagligen människor som är missnöjda... när de egentligen har det så bra och inte har något att vara missnöjd för..... eller hur?, visst är det väl så? 
Nu väntar jag bara på att dagen ska gry och nattmörkret ska ge vika. 
                       Kram /mina bloggvänner 

2 kommentarer:

  1. Hej vännen jag håller med dig vi har det bra det räcker du går till affären så ser du hur bra vi har det och hur dom har det som sitter i kylan och tigger pengar kram josan

    SvaraRadera

Kommentar: