Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 5 januari 2015

En bra start!

....men inte utan att jag har sneglat på choklad bitarna, det har stannat vid det.... bra jobbat Ingela!! 
Kommer till jobbet och vad är där?... så klart de härligaste askar med choklad, som vi personal har fått av anhöriga.... erkänner att jag var på väg att stoppa en läckerbit i munnen. 
Men får tvinga mig till att tänka på mina ömmande leder och jag lyckades!! genom detta att motstå suget!!
Är det inte märkligt, då man ska undvika något... så dyker det upp överallt. 
Kan säga att jag är mäkta stolt över mig, när jag sätter tänderna i ett äpple istället. 
                   
En tur med en av hundarna blev det också, så jag känner att starten på dagen har börjat bra.


Någon ridning hinner jag tyvärr inte med..... men imorgon ska även det hinnas med. 
Man ska inte ge sig, på väg till uppsatta mål!! 
            Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: