Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 3 januari 2015

Tulpanernas entré här på Liljegården!!

Fick städat ut julen igår, en av granarna med rötter som har stått i vatten... hade slått nya gröna skott, så den får så småningom planteras ut.

 Stjärnorna i fönstren får jag se till att ta ner idag.
Blev verkligen överraskad, då min dotter kom hem igår med en bukett tulpaner till mor sin.... det var ju precis vad jag ville ha, nu då hyacinter och granar m.m var bortstädade!
Älskar knoppiga, krispiga tulpaner, så här efter jul.
                 

Lugnar vindarna ner sig under förmiddagen, då ska jag ge mig ut på en avkopplande ridtur..... bara jag och en av hästarna.
Annars får jag se till att hitta på något annat, vilket jag inte har svårt för... finns tusen saker att göra!!
Tag vara på dagen, denna dag kommer aldrig åter, så fyll den.... med något bra!
                                Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: