Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 29 januari 2015

Äntligen fixade....

....jag badrumsluckorna, har irriterat mig länge... på att jag valde vitrinluckor, inte precis praktiskt i ett badrum. 
Så jag köpte för ungefär ett år sedan spetstyg, som jag skulle drapera på insidan och på så sätt blir innehållet i skåpen lite mera privat..... dvs.inga skyltfönster, inte alltid  det är någon ordning där, hi,hi!!! 
Igår blev jag äntligen färdig att ta itu med detta, så symaskinen åkte fram... är dock ingen vän med denna tingest, då det inte brukar gå så bra när jag för spakarna. 
Men jag lyckades... varför har jag inte fått gjort detta innan, undrar jag..... blev rätt nöjd med resultatet. 
Tar dock inte mot några beställningsarbete... hi,hi!! 
 Beundrar dom som behärskar sykonsten, för till den skaran tillhör dock inte jag. 

              

Jag får vara nöjd med det lilla!! 
                   Kram /Ingela 

               



                       ....... Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: