Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 10 januari 2015

Alexandras alster

Kreativiteten är det inte fel på hos Alexandra, hon älskar att pyssla med all sköns saker. 
Schrapbooking, tittskåps tillverkning, bakning,matlagning mm.,ser mig själv i henne!
Ett stort plus är att hon har sin egen stil, bryr sig inte om vad andra tycker, huvudsaken är att hon själva är nöjd.... där är vi också lika. 
Hon är mitt barnbarn, så generna spelar säkert stor roll. 
Jag blev förtjust i hennes mistel...som hon hade gjort,  och som hängde hos min dotter.
En sådan hade jag kunnat tänka mig här hemma...
inte för att jag hoppas på några pussar, möjligtvis från någon med sämre syn!!....hoppet överger inte människan sägs det!!
Kram /Ingela




2 kommentarer:

  1. Gokväll i stormen!
    Som det tar i, var ute o stängde om mina små prinsar o höll på att flyga med i blåsten..Kanske tur man har ätit gott hela julen.. ;)
    Vilken fin mistel hon har gjort!! Så härligt kreativ!
    Ja, visst längtar man efter något nytt nu.. Här ska vi försöka få tummarna loss o börja ta tag i vårt hem.. snarare ett måste.. ;)
    Hoppas du får en härlig söndag!
    kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ja du Marie.... vi får se det positiva med allt gott vi har stoppat i oss under julen, för nu står vi stadigt i stormen!!
    Du får ha en mysig söndag, kram!

    SvaraRadera

Kommentar: