Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 18 januari 2015

Nu har jag fått tummarna...

.....loss, att ta itu med mina jobbiga köksskåp. Har tittat på eländet så där i ett par månader och tänkt "imorgon ska jag börja på rengöringen ".....av någon anledning upprepades detta tänkande tills idag. Är sjukt stolt över mig, då jag åtminstone har börjat..... jag har lärt mig att inte ta samtliga skåp på samma dag, då jag gjorde denna dumheten förra gången...... kunde jag inte använda höger armen under fjorton dagar.... men nu gäller det att inte komma av sig, vilket är väldigt lätt!! 
Nu blir det lite läsning och popcorn, sedan är snart denna söndagen till enda. 
           

Du är alltid  lika välkommen att titta in till mig här på bloggen. Nu ser jag framemot en ny vecka..... ha det gott!! 
                            Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: