Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 19 januari 2015

Snö!! och nätshopping

Dagen började bra, äntligen snö!! Marken pudrades vit och hästarna förvandlades till vandrande snögubbar.....men när jag kom hem på eftermiddagen, var det åter fem våta hästar. Ja, så länge varade dagens snö!!!! 
Jag har hoppat i mysbyxorna och tröstar mig med nybakta vaniljhjärtan och citronrullar till kaffet. 
                 
Medans älggrytan puttrar på spisen, tog jag fram Ipaden för att kolla på Green Gates nya kollektion... tala om jag blir sugen..... farligt att kolla på nätet! 
Räknar till åtta, som jag hade kunnat tänka mig...... ska jag kunna stå emot?.. Ja, det är frågan, då jag tycker att de är så läckra, samt goda att dricka ur. 

 Kram från en som nog faller för frestelsen! 
                             Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: