Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 11 januari 2015

Kväll!!

Nu är det kväll för mig.... trötta ben efter en arbetshelg! 
Hästarna intagna i stallet och fåren utfodrade,så nu kan jag koppla av....med lite läsning innan John Blund strör sömnpulver i mina ögon. 
Det kommer en ny dag imorgon och med den, nya friska tag!! 
               
Då ska jag lata mig... önske tänkande!.. får vara glad om jag hinner med allt som ligger back härhemma. 
Nu låter jag allt gnällig, men det beror på att frun är något trött!! och han jag är gift med, har svårt med att lägga använda ting på sin rätta plats igen .... så jag tycker att jag med all rätt kan vara gnällig!Är alla män lika i detta avseendet?.. frågar jag mig! 
Imorgon bitti ser jag saker och ting från en ljusare sida.

          Kram /Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: