Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 6 januari 2015

Olika intressen

Mannen går på jakt och jag ger mig ut på hästryggen.

Viktigt att var och en har sina intressen, det sliter inte på äktenskapet!!... känns som om vi har varit gifta i sådär hundra år, ha, ha! 
Idag hänger Frida med på en tur med Fari, tillsammans med mig och Eilifur.... det gäller att hålla igång och det gör frun här på Liljegården!! 
        
Det bästa av det hela är, det finns inga frestelser i naturen, när sötsakstarmen suger.... bara hallucinationerna !  Av någon anledning, så blir jag så fruktansvärt hungrig, när jag är ute och rider ... beror antagligen på att jag gör av med för många kalorier under ridturen....... men jag ska stå emot, ännu har jag inte nått mitt mål! dvs. minska lite i vikt och därmed slippa ömmande höfter..... hade det inte varit för problemen med höfterna, så trivs jag med vikten.
Ger  inte upp, allting går bara....  viljan finns!..och den finns.  Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: