Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 28 januari 2015

Dagens...

....göromål, ja..det är frågan! Blev överraskad av att min dotter kom hit här på morgonen och tog mockningen av hästboxarna.... sköönt! 
     

Plötsligt har jag en massa tid till mitt förfogande... vad göra med denna? 
Kanske en ridtur, men känns inte riktigt inbjudande, då det duggregnar..... men det kanske ändrar sig, så jag får se hur det blir med det. 
Bakning blir det däremot och fortsätta med decoupage på brickan som jag började på i gårkväll. 

Den dagliga långrundan med hundarna och skötseln av djuren här på gården är stående på dagordningen..... sedan tror jag att timmarna börjar att sina och det åter är kväll.

Jag önskar Dig en bra dag och tack för ditt besök här på bloggen /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: