Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 15 juni 2017

TRÄNINGSPASS , BIGARRÅER OCH LANTLUFT!

Bara slappa ute i trädgården efter en arbetsdag och dessutom med sol ....dagen kunde knappast bli bättre!




Drömmer om att jag hade haft ett stort träd fullt med bigarråer som min svärmor och svärfar hade. Tänk att bara kunna gå ut och plocka...men nu är det inte så.


Vill jag ha bigarråer, då får jag allt köpa.....



Winston ska ha sitt roliga för dagen och få jobba med huvudet..... så det blev sök och apporterings träning.



En lycklig hund när han får jobba och jag har minst lika roligt! 
Inte bara Winston som ska tränas, så han får vara snäll och hänga med mig på en timmes promenad i rask takt..... tror knappast att han har något emot detta. 



Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: