Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 19 juni 2017

NYANSER I GRÖNT!


Jag hinner inte med allt som händer nu ute i naturen.... göken hörde jag kanske för sista gången igår, innan han sticker iväg till andra breddgrader...det känns  en aning vemodigt.

Jag har verkligen tagit dessa dagar med ro och bara gjort precis vad jag har känt för....sådana dagar måste man unna sig ibland. 



Idag är det min sista arbetsdag, sedan börjar jag min lååång semester! 


Det finns så mycket för mig att göra här på gården, frågan är snarare... hur ska jag hinna med allt!

Jag har många ställen här runtomkring, där jag hämtar kraft och laddar mina batterier... att vandra i bland gröna nyanser är lisa för min själ. 


Så jag ska nog hinna med alla mina projekt, jag har ju all tid i världen! 


Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Vackert, så vackert...ja jag blir så arg på mig själva att jag inte stannar upp lite oftare just nu! I midsommar ska jag inte göra många knop, bara äta, läsa och njuta av sommaren. HOPPAS på lite sol också :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: