Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 17 juni 2017

BULLBAK, HÄST o FLUGOR, ALLT I EN SALIG BLANDNING!

Jag utnyttjar de tidiga förmiddagstimmarna till bullbak,  sedan har jag tänkt mig att ta en ridtur. 
Det sägs att vi ska få besök av solen här i dag, härligt men den lockar tyvärr fram en del otäcka insekter,  vilka inte är så trevliga för hästen..... men vi ser till att snart ge oss iväg, innan det blir alltför varmt och lurar därmed flugorna hi,hi!!


Borde istället ha rensat ogräs, som det finns gott om...... men med tanke på ryggen min, så väljer jag något som är bra istället dvs ridning.
I ärlighetens namn så tycker jag att en tur på hästryggen i naturen  är bra mycket roligare än att luka ogräs!



Lördagen ska jag tillbringa så mycket som möjligt ute och bara lata mig....ingen dum idé, eller hur?? 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: