Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 13 juni 2017

FINNS DEN INTE, DÅ FÅR JAG GÖRA ETT TAPPERT FÖRSÖK ATT SKAPA DEN........SOMMARKÄNSLAN!

Ännu en dag med blåst, här har det gällt att hålla i hatten.

Men jag är inte sämre än att jag kan hålla humöret uppe och vänta på sommarvärmen ..det sägs ju att den som väntar på något gott, väntar inte förgäves!


Det behövs verkligen rensas upp mellan pallkragarna.


Sommaren kommer ska du se, under tiden får jag fixa till så att jag får lite sommar fräscht här inne i köket.

Så jag har botaniserat ibland växter idag både hos handelsträdgårdar och inne hos byns blomsterhandel.... 




Valet blev ett par kassar lavendel till slut....det fanns mycket annat också se på.
Så det blev även lite andra ting med hem. 



Vad lite nytt i fönstren piggar upp, medans jag väntar på sommarenvärmen.

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: