Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 20 juni 2017

NU GÅR STARTSKOTTET!

....Nu är frun här på Liljegården fri som fågeln,för idag fyller hon "pensionär!"...hej o hå vad tiden går!!
Jag har så många projekt som jag ska förverkliga, så här råder det inga ledsamheter.
Nu ska jag ta fatt i mina sommarprojekt...som är bla.en hel del målning både inne i stallet och utomhus.
Jag vet att det är tokigt att måla vitt inne i stallet.... men jag är lite tokig, så det passar mig perfekt!
Hmmm!!nu glömde du något, alla boxarna måste först tömmas Ingela!!!... innan du fattar tag i målarpenslen. Hur kunde jag glömma detta... som är så roligt, Usch!! är ordet! 





Resultatet blir ett ljust stall, när det så småningom blir gjort, men ännu är jag inte där. 




Bilderna här är ifrån förra året, ännu har jag inte påbörjat årets målning.... men det kommer. 
Jag tycker som tur är, att målning är roligt, annars hade jag nog fått tänka om o välja en annan kulör! 

Ha det gott idag! 
Kraam Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: