Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 8 juni 2017

HUNDKEX, BRÖD OCH ÖMSOM REGN, ÖMSOM SOL!


Studenten imorgon för ett av barnbarnen, nu går det även snabbt tills att vi har midsommar här....två dagar som man verkligen vill ha sol.

Hur var vädret ifjor?...jag kan inte svara på den frågan för mitt minne minns liksom inte det. 

Jag får nog börja med att anteckna väderleken....hmm!!!jag vet med mig hur det brukar bli med mitt antecknande...väldigt dåligt!!

Däremot kan jag berätta att idag har det varit ömsom regn och ömsom  sol.


Jag har passat på att vara ute så mycket som möjligt under dagen. 


Tog mig tid att baka matbröd, när det regnade.

Det blev även lite nya hundkex plockade, att sätta här inne....nog har vi en härlig tid nu, bara till att gå ut och ta vad som bjuds ute i naturen.


Kraam Ingela 

1 kommentar:

  1. Nybakat bröd och hundkex är det inte mycket som slår! Två favoriter :)
    Dina bilder är magiska...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: