Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 6 juni 2017

27 ÅR.... FATTAR DET INTE!


Tiden går verkligen i racerfart, kan inte fatta vart dessa tjugosju åren har tagit vägen. 

Missuppfatta mig nu inte,jag påstår inte att jag är tjugosju....så naiv är jag inte! Nej du, det var åtskilliga rynkor sedan jag var där!! 
Däremot är det tid att säga tack för mig på mitt jobb efter tjugosju år.



Så nu blir det heltid istället här hemma på gården, så några problem med att sysselsätta mig lär jag knappast få!! 




Ingen väckarklocka längre som  stör mig i min nattsömn, slippa stiga upp mitt i natten för att hinna med djuren.





Bara ta dagen som den kommer....nog är det bra lyxigt!
Men skulle det behövas personal på jobbet någon dag, så kan jag mycket väl tänka mig att hoppa in...det kan ju alltid vara kul. 

Kraam Ingela 




2 kommentarer:

  1. Morgon Ingela! Åh vad härligt o skönt för dig nu - grattis!! Tänk att bara få hålla på med det vi ÄLSKAR!! Det är det här som kallas LYXLIV...bättre kan vi inte ha det! Nu kan du ägna all tid åt det du vill o känner för varje dag!! Kramiz Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Lotta, bättre kan vi inte ha!🐑🐎🐕🐱 vi bytar inte detta liv för allt smör i Småland....eller hur??
      Kraam Ingela

      Radera

Kommentar: