Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 1 april 2017

Ute i vår vild vuxna trädgård blommar det


Det har hänt en del ute i trädgården (om man nu kan kalla det trädgård?) men jag kallar det så även om det inte finns några prunkande blomster rabatter som det kanske bör finnas för att det ska få kallas trädgård ......hur som helst så är jag stolt över min lilla oas, där både påskliljor och vitsippor blommar nu.




Man kan ju inte hinna med allt här i världen, så min satstning har blivit på djuren.....vilka ligger mig varmt om hjärtat! 
Vaserna fyller jag med vilda blomster som jag plockar ute i naturen här runt omkring, allt eftersom vad årstiden bjuder på.







Det händer mycket ute i naturen nu. 


Stanna upp en stund och upptäck våren! 
Kraam /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: