Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 6 april 2017

Idag började jag....


.....att så smått  få träna upp  mina ryggmuskler ifrån hästryggen, vilken befrielse att åter få sitta upp i sadeln.






Så bra det kändes....rena drömmen, det gjorde inte det minsta ont av att följa med i hästens rörelser.

Det blev en mindre tur enbart i skritt, det gäller ju att gå sakta framåt, för att sedan efter hand öka träningen. Tror verkligen på att detta ska ge resultat.


Känner mig så lycklig av att äntligen åter kunna göra det jag älskar mest, dvs. uppleva naturen tillsammans med en av hästarna.....se gäss som går och beter någon hare som skuttar över fältet eller ett rådjur som stannar upp med att beta då vi passerar, det är livskvalité för mig.

Jag känner verkligen att det är på rätt väg, ser fram mot att åter kunna börja jobba i slutet av nästa vecka.....så det gäller för mig att ligga i med träningen, så att det är en vältränad arbetskollega som dyker upp och kan hugga i igen!!!

Ha det gott mina vänner.
Kraam/Ingela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: