Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 10 april 2017

Den 10 April är en speciell dag!


Vänder blad i min kalender till den tionde april, som är speciell för oss då vårt minsta barnbarn fyller fjorton år, oh!!.. fattar det inte. 

Så det är bara till att konstatera,att tiden inte står stilla för mig, om inte ......så inser jag det, då jag tittar mig i spegeln och undrar vem hon är, som stirrar på mig???? 


Tänker på ett ordspråk.    ❤️ "Fyll inte                                          ditt liv med dagar                            Fyll dina Dagar med Liv!❤️




Idag har jag påskpyntat lite, egentligen så har jag aldrig riktigt brytt mig om pynta till påsken, så därför blev det inget överdådigt.
Det får räcka med att hela trädgården är gul av påskliljor.....det är förstås lite överdådigt. ( men det är inte min förtjänst förstås!!) 


Lite vårblommor blir det däremot , men det får vänta tills att vi kommer lite längre fram i veckan.
Kraam/Ingela 



                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: