Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 8 april 2017

Underhållning finns det gott om här på landet.


Dagen har varit grå när det gäller vädret, men det gör ingenting..... för vårtecken dyker upp lite här och där. 
Jag känner mig så lycklig, över att få vara med om allt detta, livet är bara så underbart! 
Det är fullt ös i hagen, lammen har verkligen spring i benen..... det är mycket som skall upptäckas. 
Som mor gäller det att ha tålamod för både det ena och det andra som lammen hittar på. 


                         "Vem är du?" 

Underhållning är det gott om när man bor på landet och har djur...... så vi saknar inget!!  
Mor lilla mor, vem är väl som du.... ingen i heela världen!! ❤





Nu blir det en tur ut för att kolla över alla djuren så att alla mår bra, det är ett måste flera gånger under dagen. Då upptäcker jag med en gång om något djur beter sig annorlunda. 

Sedan ska frun här krypa upp i favorit stolen med en tidning och en påse Mintpastiller från " Unik Butik " som min vän Lotta på Västrarp  har skickat till mig. 


Winston du har fått en egen påse med hundgodis av Lottas hund Enzo,så jag kan gå och hämta något gott ur den till dig. 

Ja så har denna dagen snart gått till enda och kommer aldrig åter. 
Så mina vänner tag vara på varenda dag i ditt liv! ❤
Kraam /Ingela 

1 kommentar:

  1. Morgon vännen!! Visst är mintpastillerna goda, de är mina favoriter! Vad söta och fina dina lamm är...ska blir så kul när våra växer och sen kommer ut och få busa med varandra. Winston ser ut och ha hämtat sig...skönt! Ta hand om dig, gubbe och alla djuren o ha en underbar söndag! Kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: