Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 11 april 2017

Hästarna har saknat mig! 😁 önsketänkande.


Det är ett antal veckor sedan jag fodrade djuren, mannen här har skött detta........ men idag tyckte jag att det var dags att prova så smått, jag vill ju så gärna kunna klara av detta själva. 

En underbar känsla hade jag imorse när jag steg upp för att gå ut och ge mina älsklingar frukost.....vad jag har saknat detta.

Där stod fem hästar och väntade på mig, det var nog mest höet de väntade på om jag nu ska vara uppriktig.....det var nog mest jag som hade väntat på detta ögonblicket.
Hästarna bryr sig säkerligen inte om vem det är som kommer med maten, huvudsaken är att det kommer någon med käket!!
Lite önsketänkande att de väntade på MIG, kan jag väl få ha?


Hör du, är du inte på fel sida?? 

Bhäää!!..nej! gräset är mycket grönare på andra sidan!! 
Det går så länge du inte är större vännen, men om ett par veckor lär du inte komma igenom.....jag talar av erfarenhet, för jag har också varit liten.🐑

Dagen har enligt mig, varit helt underbar. 
Nu blir mitt nästa steg, att få återgå till arbetet, hoppas verkligen på att jag även ska fixa det. 
Kraam /Ingela 






1 kommentar:

  1. God morgon vännen! Åh vad härligt och läsa att du blir bättre och bättre, alldeles underbart att få ta hand om sina "pälsklingar" oj vad dina små lamm har växt! Inatt har det varit lugnt, vi hade klockan på 2 och 5, kollade då på ipaden lugnt vi fick sova vidare.... Det lilla lammet jag gav extra till är mycket piggare, hoppar o skuttar. Det gjorde nog susen och ge det lilla extra, gjorde det till en av trillingarna och det blev lika här med... Ha nu en underbar onsdag och njut av djuren o gubben såklart *L* Kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: