Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 28 april 2017

Övning ger färdighet, sägs det!

Att gå runt och vara enarmad bandit, hindrar mig inte ifrån, att vara i gång med både det ena o det andra. Det tar kanske lite längre tid att arbeta med en hand, men vad gör det? jag mår ju bra för övrigt och jag har ju all tid i världen hi,hi!!, huvudsaken är ju att jag inte sitter och rullar tummen!!....för det tänker jag banne mig inte göra!!!

Här låg några bananer och skrotade, så fram med ingredienserna för nu skulle det bakas " banankakor "!



Det gick alldeles utmärkt att baka med vänster hand, det är bara övning som kan ge färdighet... är det inte så??

Receptet på banankaka, finns i ett tidigare inlägg. 


Imorgon skall vänstran få prova på att klara av något helt annat....fortsättning följer imorgon!
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: