Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 7 april 2017

Bara du och jag!


Någon träning på hästryggen har det inte blivit idag, det gäller att gå sakta framåt. 
Dagen har istället ägnats helt åt min älskade Winston..... bara han och jag har tagit dagen som den har kommit. 

Vi tog bilen för att ta vårt dagliga träningspass på nya marker, där det fanns lite nya dofter för Winston. 
En lycklig hund, när han får följa med mig i bilen. 

Vädret kunde knappast bli bättre, sol och vindstilla där inne i skogen. 

Kunde inte annat än stanna upp ett tag vid tjärnen, där jag brukar hoppa av hästen för en paus, när jag rider där..... ett underbart ställe, som gjort för avkoppling och reflektion. 






En liten bukett tussilago fick följa med oss hem. 

Nu ligger Winston trött men nöjd i sin korg och sover. 
Jag är nöjd med dagens träning och för att se Winston glad igen. 

Kraam/Ingela 

1 kommentar:

Kommentar: