Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 31 januari 2022

FEBER OCH DJUR.

Feber igår men inte covid, utan annan åkomma. Önskar att jag  enbart hade haft den där vandrande pinnen, då jag fortfarande har feber i dag.


Djuren ska ha sitt oavsett, men efter att ha mockat tre hästboxar fick jag ge upp. J. fick fixa de andra.


Jag vill klara allt som rör djuren själv, kontroll behov?…nej inte jag!! Ibland får jag ge mig.



Hoppas att febern släpper, ja det gör den så klart…..bara till att ha tålamod.



Jag såg att kammarna börjar bli röda på de svarta kopparmaran hönorna. Så snart lägger de sina stora choklad ägg, efter att ha haft ett långt uppehåll.




Jag tänker ta det lugnt resten av dagen, nästan i varje fall.
Väntar besök av veterinären, som ska kolla en av hundarna.
 

Imorgon ska vi äntligen ha veckomiddag med den halvan av styrkan som är friska, så jag måste sova mig feber fri tills dess! 

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: