Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 26 januari 2022

VÅRTECKEN

Stallkatten lämnade stallet igår och spatserade enda ut i hagen. Jag tror att det var i somras, när denna stugsittaren satte sina små tassar där senast!  Så jag kan nog kalla det ett litet vår tecken.


Holken väntar på att sommargästerna så småningom ska dyka upp. Det känns ännu långt borta.

 

Några andra vårtecken än kattens, såg jag inte. Jag får vara glad för det lilla…det kommer! 



Idag grått och vått ute, så då gav han mig en hjälpande tass inne i stallet. 





Våra nära och kära ligger både till höger och vänster i covid. Så ännu en vecka utan någon veckomiddag.Den fick J och jag äta själva, men här fanns  två som gärna höll oss sällskap! 




Mätt, trött  och belåten!!


Så mycket mer än det nödvändiga utomhus, blir här inte gjort idag!

Kram från Ingela 



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: