Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 1 januari 2022

ÅR 2022

Så går vi förhoppningsfulla in i år 2022! 

Något nyårslöfte?…nej det hoppar jag över, lättast så!

Vi firade in det nya året hos en av döttrarna. Massor av god mat har det ätits under jul och nyårshelgen, så nu sitter kläderna som ål skinn på mig.

Det ska vara gott att leva, det är  gott att ha lite hull att ta av, till sämre tider… tröstar jag mig med!!


Jag tror att jag snabbt springer av mig helg maten, när det åter är vardag…..gör jag inte det, så strunt samma!!

Vad passar bättre på årets första dag?…enligt mig är det att jula av, kanske får granen stå kvar över helgen? 

Jag stor städar aldrig inför julen, men nu ska här röjas!! Vårkänslor kallas det visst!! Ut med det gamla och in med lite nytt!

God fortsättning på det nya året önskar jag Dig!

Kram från Ingela 








 





1 kommentar:

  1. Härliga bilder och japp, mycket god mat har det blivit! Tur det är resår i mysbyxan :)
    Ja storstädningen tar jag framåt våren, när ork och lust finnes...
    God fortsättning och kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: