Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 8 januari 2022

JUVELEN I KRONAN!

 Jag undrade på Instagram vad barnbarnsbarn kallas om barnbarn kallas ”livets efterrätt”. Jag fick många svar, men fastnade för ett ”juvelen i kronan”! För visst är det helt fantastiskt att få uppleva barnbarnsbarn, Jag tar vara på alla tillfällen, att få följa min lilla juvel och hoppas på flera små juveler.



Igår var det julgransplundring hemma hos Aurora, hon gjorde så gott hon kunde…..allt var lockande att smaka på!



Mitt barnbarn, Auroras mamma är vad man kallar kreativ.


 Hon  köpte en gammal byrå förra helgen…. nu har hon målat den i tematAlice i underlandet”! Undrar om det finns schack rutig färg på burk…hi,hi???


Hon har skapat mycket med teman ur Disney, bland annat olika dräkter. Ska bli spännande att se inredningen i Auroras kommande barn rum.
Blir det princesse sött eller Disney inspirerat?
Här hade hon sin Alice i underlandet skapelse.


Fantasin är oändlig, bara till att släppa loss den!
Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Juvelen i kronan, så fint...söta bilder och sista bilden är HELT MAGISK!!!!! Som en gammal saga...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: