Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 23 januari 2018

VINTER /VÅR??

Morgon och en hel dag framför mig, en underbar känsla som jag vill krama mig fast vid.....men min styrka räcker liksom inte till!
För i nästa andetag, går dagen mot sitt slut och jag frågar mig åter... vart tog dagen vägen?



Skulle städat köksskåpen, skulle sorterat i garderoberna..... skulle så mycket, men hann inte... tar det en annan dag. 


Jag står med  ett  ben  i ett underbart vinterlandskap, samtidigt som det andra vill ta ett steg mot våren. 

Inte helt lätt,  att bestämma vad jag egentligen vill. 




Men en sak är jag säker på, ikväll ska jag få uppleva lite  varmare årstider  hos  Mandelmanns.... detta gör jag uppkrupen  i soffhörnet med en mugg kaffe. 


Imorgon ny dag och då kanske något av det där blir gjort.... 
Kram från mig /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: