Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 7 januari 2018

MIN DAG HAR GÅTT I ROSEN RÖTT

Vilken dag minus 12 grader och inte nog med detta, solen spred sina efterlängtade  strålar över Liljegården.... Oh!! vad  jag har längtat efter detta.



Jag känner mig som en  fullproppad energibomb  en sådan här dag. 
Inga berg känns oöverstigliga, allting går lekande lätt för frun här! 



Det var inte bara solen som gjorde dagen så speciell för mig. 
En  vän till mig, gav mig det vackraste som jag någonsin har fått... så fina ord skrivna till lilla mig. 
Ord som jag kommer ta till och  läsa, när livet känns tungt, vilket det gör ibland för oss alla.... det går ju inte alltid i rosen rött. 
Detta  kallas "LIVET"!! ❤️ 



Tänk så mycket några ord kan betyda!
Min dag har verkligen gått i rosen rött. 
Kram från mig /Ingela 

1 kommentar:

  1. Vilka fina bröd du bakat Ingela!
    Och vilket fint kort! Kram

    SvaraRadera

Kommentar: