Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 19 januari 2018

HEMMAKVÄLL PÅ LILJEGÅRDEN

Fredag kväll redan, men helt underbart att bara slappa, äta gott och slötitta på någon film... ett bra  sätt för att ladda mina  batteri, inför helgen. 


Så försvann denna veckan innan jag visste ordet av det.... konstigt vad tiden flyger iväg.. först måndag och sedan fredag, vart tog de andra dagarna vägen??  
Dagarna har bestått av arbete, så tiden har liksom inte räckt till för att uppdatera "Livet på Liljegården". 


Både kylskåpet  och foderkammaren hade stort behov av att fyllas på, efter min ledighet ifrån allt vad butiker heter under den gångna veckan.  



Tackorna blir rundare och rundare om sina magar, är ständigt hungriga... spännande tid vi har framför oss. Tid snart för att beställa hem lammnäring och rååmjölk.... ett måste att ha hemma till lammningen. 




Njuter av vintervädret, även om jag längtar efter vårtecken. 





Hästar och får installade, så nu tänker jag bara göra just ingenting.... vilket är lite av ett konststycke. 
Jag hoppas att du också får en riktig skön helg. 
Kram från mig /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: