Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 22 januari 2018

ENSTÖRING?.... JAG TROR INTE DET.

Även den helt vanliga vardagen här hemma på gården är guld värd,  om man nu älskar naturlivet och inte är rädd för massvis frisk luft.



Friheten att gå ut på morgonen med håret i en oredlig fläta och mötas av ett gäng glada ulltottar..... jag kan knappast börja dagen på ett bättre vis.




Tystnaden här ute  betyder mycket för mig, helt tyst är det ju inte...för ulltottarnas bhääande bryter tystnaden så fort de ser mig,  men på ett mysigt vis. 


Lika mysig som tystnaden,  är det att få trevligt besök av Annika så här på en måndag. 
Någon enstöring räknar jag mig inte till, även om jag gillar både ensamheten och tystnaden. 
Ytterligare ett härligt besök här idag blev det, så lite social är jag nog ändå. 
Ja du,  det här var lite av vad som har hänt här idag. 
Kram från mig /Ingela 





1 kommentar:

Kommentar: