Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 22 januari 2018

FEST, DISNEY OCH SHOPPING!

Lördag och söndag vart tog ni vägen? 

Ulltröjan och gummistövlarna har stått och gapat tomma,nästan åtminstone....djuren måste ju fixas först. 
 Detta hör till ovanligheterna då de är mina favorit plagg då jag går här hemma och skrotar på gården. 



Men i helgen har frun haft luft under vingarna....flaxat både hit och dit,tillsammans med barn och barnbarn. Fest, Disney on ice och shopping tillsammans, bättre helg kunde jag inte haft... underbart. 



  


Inget varar för evigt, men det kan göras om igen. 
Måndag och åter till vardagen, som har sin charm, ombyte förnöjer livet och det är nog så sant. 
Ulltröja och stövlar på, så tar jag an mig dagen. 
Kram från mig /Ingela  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: