Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 6 januari 2018

EN KILLE I RÖTT!!

Även katter kan gå och dra på sig en förkylning i dessa tider, så det  blev ett veterinärbesök för den här killen.



Är det inte den ena så är det den andra, som behöver träffa veterinären, så är det när man omger sig med djur. Det är en skyldighet som man tar på sig om man skaffar ett djur.
Skönt att bli lite extra ompysslad, även om det inte är någon större skada med mig....hi.hi!! Jag smiter ut lite då och då, när hon inte ser mig...man får ju inte vara dum.


Jag fick köpt en drös med grimmor igår på nätet, de kan man inte få för många av, men  någon röd blev det inte.
Så den röda fick  jag fixat på ett annat ställe, för rött skulle det vara till stallets ålderman. 

Nog blev han fin i rött?....det gäller att passa på och njuta medans den är röd, för  den lär snart nog anta en annan nyans, efter ett par gyttjebad...eller hur Pjakkur?

Det är inte mycket som jag har i rött, men tro det eller ej, ett par röda ridbyxor äger jag....de skulle jag ju ha tagit på, så att jag hade matchat dig på bilden....Pjakkur!
Det fick bli en morot istället för dessa killar, i väntan på sina grimmor, jag tror mig veta att de uppskattar morötterna mer.


Hur har din dag varit?....härlig hoppas jag.
Kramar från mig/Ingela









1 kommentar:

Kommentar: