Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 15 augusti 2017

STROSA OMKRING OCH GÖRA PRECIS VAD JAG VILL...UNDERBARA KÄNSLA... ....

..... njuta av årstidernas olika dofter, sommar, höst, vinter och vår... alla har de sin speciella doft. 



Underbara känsla att kunna göra precis vad jag känner för, när jag vaknar till en ny dag. 



Kunna ta till vara på solens värmande strålar oavsett årstid....nog är det guda gott. 




Sadla en av hästarna för att ta en ridtur, precis när jag  vill.... inte  behöva planera sin dag i minsta detalj. 
Ja du att vara pensionär och ha semester alla månader under året det är banne mig inte dumt!! 


Imorgon blir det fullt upp här på gården, för då får vi gäster ifrån Danmark som stannar i ett par dagar. 
Då jag får se till att plocka fram dammvippan för att damma av en shettis, för när  det kommer hit barn då blir det ridning... vilket alltid uppskattas, så det blir kul. 

Ha det gott, det var kul att du hade vägarna förbi och tittade in.
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: