Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 11 augusti 2017

SOMMARSJUKA?....OM DET HÄR KALLAS SOMMAR?

Vinterkräksjuka ....nej det är ju inte vinter, så jag får strycka vinter o sätta sommar framför.....ja det är kanske lite tvivelaktigt det där med sommar.
Hur som helst så har den där sjukan drabbat frun här och det finns bara ett ord för den"fy sjutton"!!!

Jag kan säga som så, inga blodiga biffar för mig idag.....vill inte så mycket som att känna stekosen ifrån dom, när mannen fixar sin middag. Då flyr jag upp på andra våningen och intar min meny!!

Milt sagt....så känns väl inte livet rosenrött precis idag, men en dans på rosor kan det inte vara varje dag och det är det nog inte heller för någon.....alla får vi vår beskärda del här i livet.
Nu kryper jag upp i stolen och tar en klunk av dagens levebröd!! 




Du får ha en härlig helg och du det har jag nästan också......för detta är då rakt inte något att gnälla över, med tanke på vad många går igenom just nu.
Var rädd om dig!
Kraam Ingela

1 kommentar:

  1. Åhh fy din stackare! Proviva och cola hjälper! Krya på dig nu...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: