Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 10 augusti 2017

NU HAR DE FÅTT UTLOPP FÖR ENERGIN

Oj!!vad timmarna rusar iväg när man har roligt! 
Det har vi haft alla fyra, både hundar och mattar.... men i och för sig, så har vi aldrig tråkigt när vi träffas... eller hur? 


Dom här två tokstollarna har med råge fått utlopp för sin energi idag, jag förstår inte hur de orkade....non stopp i över tre timmar, slå det om du kan. 





Inte är det lätt att vara fotograf och försöka ta en bild på dessa två vildbasarna, men vem har sagt att det skulle vara lätt? 



Tänk om jag hade haft hälften av deras energi, väl är kanske det... för då hade mannen min fått frispel. 




Men plötsligt händer det och då gäller det att vara rapp med kameran..... någon tid för att ställa in skärpan kan jag ju bara glömma! 


Lika stolliga som de kan vara, så är de i nästa minut lugna som en filbunke. 
Ser våldsamt ut, men det är bara lek.... lärorik sådan att ta med sig i livet. 

Det är mycket hund här i mina inlägg, men du valptiden går så fort, så jag har svårt för att inte dela med mig av alla underbara stunder. 

Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: