Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 2 augusti 2017

HÄSTAR OCH APOSTLAHÄSTAR!

Först en långtur på en timmes tid, men inte på hästen, denna gången var det apostlahästarna som jag tog mig fram på. 

Sedan var det tid att ta steget som jag har dragit mig för pga min rygg...  men idag gällde det. 



Det har suttit hårt inne, men jag hade ingenting att förlora....möjligtvis att vinna på istället. 



Även om den här killen trodde att han skulle med, så fick jag göra honom besviken.... för han ska vila ytterligare en månad på min veterinärs inrådan, innan han får ridas igen. 
Så Eilifur fick bli  hästen som blev sadlad. 
Slut på semestern Eilifur, om det nu fungerar för mig med att åter sitta i sadeln. 




Ja du nu gäller det, vi har båda två vilat länge nog......eller hur! 

Så var det tid och det gick över förväntan, kände inte av min rygg under hela turen, som var på en och en halv timmes tid. 


Jag är så otroligt glad att det gick vägen och nu kan jag kanske fortsätta med denna träningen. 
Även i fortsättningen, ingår det kanske riktiga hästar på mitt träningspass förutom apostlahästarna?... hoppas, hoppas!!! 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: