Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 19 augusti 2017

LOPPISRUNDER SÅ HÄR PÅ EN LÖRDAG

Lördag... vad hittar man på en sådan här dag?.... det löste dottern med sitt sms till mig, "hur vore det med en loppisrunda?" 
Någon betänketid för detta förslag, var där så klart inte tal om..... tror att jag slog rekord med tiden det tog för mig att hoppa i kläderna och fläta håret...  hej o hå här gick det undan! 




Hämtade bägge döttrarna på vägen, sedan bar det iväg på dagens äventyr..... för visst är det lite av ett äventyr, det där med att besöka loppisar... eller hur?? 


Tre loppisar och tre prylar med mig hem..... det blev inte några våldsamma köp idag, till glädje för mannen som jag bor ihop med!



 Jag tycker bättre om loppisarna i Danmark, där hittar man bra saker till ett vettigt pris. 


Dagen har varit mysig tillsammans med mina två döttrar och det var viktigast. 

Du har kanske också varit på loppis idag?
Ha det gott! / Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: