Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 30 augusti 2017

SOMMARLOVET ÄR SLUT, SÅ NU SAMLAS VI IGEN!

Planerar lite för kvällen, då det ska ätas den obligatoriska "veckomiddagen" här med familjen. 

Så jag tar semester ifrån allt vad målning heter idag .....vad gör det, inte lär målningen springa ifrån mig! 

Här är fullt upp endå med djuren, mocka, fodra, vattna och hästar som ska flyttas till annan hage.... så rulla tummarna lär jag knappast ha tid med och väl är det!!... för jag tillhör knappast typen, som tycker om att sitta på ändan!! 
Jag ser framemot att åter samlas här över en bit mat i kväll, efter ett uppehåll under sommaren... men nu är det tid igen.



Två som gärna vill hjälpa till med middagen i köket. 



Nu trivs jag bland bunkar och kastruller. 
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: