Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 5 augusti 2017

HJÄLP!!... HÄSTARNA SER LÄSKIGA UT!!

Följde med matte in till hästarna i hagen. 
Men hjälp vad de ser läskiga ut ...de kommer närmre och närmre, bäst att fly tillbaka och se på dom från andra sidan. 


Tänk vilken trygghet några trådar skapar, även om den lilla ännu inte har förstått att de kan vara obehagliga om strömmen är på. 
Men det vet den här killen och går inte in i hagen förrän jag säger till att det är okej! 



Lördagen får utnyttjas mellan regnskurarna med mockning i hagen och så hoppas jag på att vädret blir stabilare uppåt dagen, så att jag kan rida ut en tur. 

Lite annat har jag också i bakfickan,  ifall vädret inte blir som jag önskar. 
Sysslolös?... det vet jag inte vad det  ordet betyder!
Ha det gott! 
Kraam Ingela 


1 kommentar:

  1. Skönt att ha matte vid sin sida :) Vilken sötnos!! Ja jag är inte heller sysslolös mellan regnskurarna, man far med tvätten in och ut, försöker klippa gräs och letar efter en och annan solgnutta ha ha...
    Ljuvlig bild den där sista!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: