Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 6 augusti 2017

JAG ÄR INTE SKROCKFULL!!

Idag blev det en tur ut i ljungmarkerna för att plocka mig en bukett av hösten... får alltid höstkänslor då ljungen blommar. 


Skrockfull är jag ju inte när det gäller att ta in ljung i huset. 
Det sägs att den bringar med sig döden, isåfall skulle hela vår släkt vara utdöd, för jag har tagit in ljung i alla år och de är många. 


Jag skulle egentligen haft målat idag,  men det blev inte av... inte pga att jag fattas  färg, men luften är full av björkeskal som yr omkring.....imorgon är det en ny dag, men då är det kanske regnväder som sätter stopp för målarpenslen??.... Ja den som lever får se!! 


Jag ska nog få målat en vacker dag, jag är ju fri alla dagar under året.... så det är ingen brådska, vilket är en underbar känsla. 


Jag hoppas att du också har haft en underbar helg och tack för att du tittade inom.
Kraam Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: