Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 11 december 2014

Verkligen en konst...

..har jag insett, när det gäller att leva i nuet.Jag slänger så lätt ur mig "att fånga dagen... lev nu!"
Men inser att det är en konst, jag har så lätt att vara längre fram i tankeverksamheten... men jag tror inte att jag är ensam om det... människan är nog funtad så! 
Igårkväll när jag skulle fodra fåren var jag inte här och nu,oh nej! började redan fundera på nästa års lamning...inte klokt!!!! 
              
Hallå Ingela!.. var är dina tankar???.... skulle du inte leva efter mottot "tag vara på dagen ",vilket tydligen, jag måste träna på!!!!!!
Ännu dröjer det till lamningen, så jag får fånga dagen... ska göra ett ärligt försök med konststycket.... är du bra på det?
                Nu ska jag vara här och nu!
                          Kram /Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: